Laat u inspireren door onze blog artikelen.

banner




Verbeter de communicatie met uw beurs leads

Met de moderne technologie van vandaag communiceren we op veel verschillende manieren: sms’en, e-mailen, chatten, tweeten, whatsappen, enzovoorts. Zelfs in de marketing wereld, gaat een groot deel van de interacties via deze relatief nieuwe kanalen. Toch kiezen er jaarlijks duizenden mensen voor face-to-face marketing door op een beurs te gaan staan of er een te bezoeken. Persoonlijke communicatie op een vakbeurs kan veel waardevoller zijn dan een e-mail campagne of interactie op sociale media – als je het goed doet.

Lees dit artikel



Waarom zijn beursbezoekers zo kritisch?

In onze training geven wij veel aandacht aan de bezoeker. Wie is dit? Waar is hij of zij naar op zoek? Wat zijn de problemen of wensen? Allemaal logische vragen, toch? Dit blijkt in de praktijk minder logisch. Veel medewerkers die op een beurs staan verdiepen zich zelden in de bezoeker. Zij zijn veelal bezig om “te zenden” en nemen niet de moeite om zich te verdiepen in de drijfveren van de bezoeker. Hierdoor ontstaat er spanning tussen de stand en het gangpad. U kent dit gevoel wel: “Standmedewerkers die op de rand van hun stand als hongerige aasgieren naar de bezoekers staren. Nog voordat de bezoeker zich goed en wel kan oriënteren hangt er al een hijgerige aasgier in zijn nek.”

Lees dit artikel